I'm on a boat motherfucker!!!!!!!

Ja vad ska man säga. Dagen kommer i stort att handla om golf och en väntan på morgondagens festande.
Imorgon kommer Örebros Finest att äntra en av världens stekigaste båtar. Vi kommer att åka ut på den enormt stora svartån med sikte på Hjälmaren (oxå en gymt stor sjö, nästan att man kan kalla det för hav fast utan saltvatten).

Träffade Backwheel igår och han visade mig sitt kvitto som han fått av kassörskan på systemet och han kommer att bli full ja. Jag kan citera vad han sa: - Det kommer att bli förfest, mellanfest, fest och efterfest. Fest hela dagen!. No shit!

Igår var det väldigt dålig uppslutning på torsdagsfikat. Jobbar-Jensa tog på sig själv och jag kan bara anta att Data-Davva satt och fingrade på tangenterna framför WoW. Syltburk kom fast han var dödssjuk. Har aldrig sett en sjukare människa faktiskt. Ratrik, Äventyrs-Robin, Samuelsson och Tecke Sladd var oxå där.
 
Temat för morgondagen är Hawaii. Åkte ut till Marieberg och letade efter några stekiga hawaii-skjortor men dom verkar ha gått ur tiden. Hur fan kan dom göra det? Dom är ju tidslösa. Får se om det finns tid idag att kolla runt lite inne i city!

Nä ut med er i solen så ska jag lira en låt som kommer att störa folk heeeeeela sommaren :)


Förståndet har sina gränser, endast dumheten är gränslös.

PS. Kommer att spela sönder grabbarna ute på Kumla GK idag!! DS.

// Jonas Hirveläääääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0