Dålig uppdatering.

Vet att jag har varit sjukt dålig på att uppdatera och sämre lär det bli eftersom jag vägrar att skriva någon annanstans än på jobbet.

Vad har hänt?

I fredags fick jag och Syltburk för oss att ta hand om våra sargade lekamen, så vi fick den brillianta idén att åka till Relaxen på Gustavsvik. Ett par samtal senare och vi blev 6 pers som behövde tvättas. Festen fortsatte sedan hemma hos Svarta Sofie. Mycket charmant lägenhet. Samuelsson som snart hade smuttat upp hela litern med bacardi grand melon fick för sig att likt en flaggstång skjuta upp Data-Davva mot taket. Ett lite udda partytrick må jag säga.

Nu hägrade Harrys och som vanligt hade jag det trevligt där. Några försvann vid entrén då deras ålder inte var så hög.

Lördagen bjöd på strålande sol och utgång såklart. Tittade på när grabbarna hjälpte till med lite flytt. Passade på att golfa lite och på kvällen bjöd Späcket upp till fest. Och sedan blev det Strömpis. Gurkan Si Haben hade lite svårt att övertala vakterna på Strömpis så han fick snällt bege sig till en annan nattklubb med lägre åldersgräns.

Efter allt festande så fick Kanna för sig att sluta stimulera sitt underliv själv och istället leta upp någon som kan hjälpa henne. Sagt och gjort så tog hon en taxi till en inte allt för avlägsen stad. Dock blev besvikelsen så stor över det som inte hände att hon än idag mår lite dåligt över det. Samt är 556kr fattigare.

Söndagen tillbringades på Lanna Lodge där jag sänkte tre hole-in-one. Skapligt grymt.

Måndagen tillbringades på Behrn Arena och vi fick se våra svartvita krigare bli berövade på tre poäng av en inkompetent domare. Synd.

Men säger några det står ju inget om Tecke Sladd? Det beror på att han tog det lugnt i helgen. Det får vara slut med allt supande! Jag klarar inte längre, skrek han ut över Rynningegatan. Respekt.

Nu till en låt som kommer att spelas varm i högtalarna i sommar:

 

En del har tusen skäl till varför de inte kan göra vad de vill göra , när allt de behöver är ett enda skäl till varför de kan.

Peace out!

// Jonas Hirveblää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0