Carolas dag.

Grattis Carola på namnsdagen. Du är min inspiration här i livet och jag är fångad av en stormvind! Du är grymt bra, tycker Tecke Sladd.

Det nalkas långhelg och allt vad det innebär. Tror att oddsen är rätt så låga på att vi går ut och tar ett par jävlar. Vi måste få i Teckes båt iaf och sen är det ju STCC i Karlskoga på lördag.

Såg på Na.se att dom jagade någon med pistolliknande föremål på norr. Jag sätter mina pengar på att det antingen var Vilda-Viktor eller Späcket som var ute och sprang med sina soft airguns. Samuelsson ska skicka ut lite info angående räkbåten. Tema Hawaii. Kan bli sjukt kul att se alla fina damer i stringbikini.

Enligt ett sms som jag har fått så är Ratrik Nodin lite grinig idag eftersom han inte fått sova på hela natten. Ska man säga grattis eller vad menas Ratrik?
Tror även att han är lite grinig pga att jag bommade att boka flygbiljetter till Tjeckien i söndags. Mitt fel.

Dagens samtalsämne annars på facebook är Majsas hår. Vad har hänt med den egentligen? Kammat till dig eller tvättat det? Var vänlig att kommentera.

Kan glädjas åt att läsarantalet återigen är uppe i starka 80 läsare/dag. Måste försöka få lite mer tid på jobbet bara så att jag hinner att skriva här.

Dagens låt är till för cykeltjejen från Motala. Då denna var den enda låt hon kunde sjunga under en 48timmars period. Tack för att jag blöder ur öronen.





Booomchakalack...ja tack..

// Jonas Hirvelääääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0