15 MaJ FrEdAg

Efter ett återigen massivt påtryckande från alla mina fans så skriver jag nu ännu ett inlägg i bloggen. 

Igår var det Torsdag och inte bara min kära mors födelsedag utan även torsdagsfika @ Java. Data-Davva var där efter en veckolång visit på Hall. Han gick lite konstigt så jag vet inte riktigt vad som har försigått där.

Vill sända ut mina hjärtliga gratulationer till Jobbar-Jensa som ska fylla 20år. Kul att du får gå på systemet nu. Vill även be om ursäkt då vi tydligen har missförstått varandra. Jag trodde att du ville att dina vänner skulle fira dig med en fest men måste ha blandat ihop dig med nån annan ;)

Majsa Brögren fick vi se en lite stund igår efter att hon varit försvunnen ett par dagar. Jag har frågat henne vad hon syslsat med men hon vill inte kommentera saken.

Tecke "Love" Sladd har suttit och jobbat i en fuktig källare hela veckan. -"Det fuktigaste jag har varit med om på ett tag" säger Tecke medans tankarna flyger iväg mot Harge och till den senaste gången han fick till det. Enligt rykten så ska Tecke ha surfat in på AMS hemsida och börjat leta jobb i Piteå. Men dessa rykten är som sagt rykten och jag vill inte avslöja mina källor eller gå in på frågan djupare.

I helgen så åker Teckes 22 fotare ner i plurret. Man kan anta att låten "I'm on a boat" kommer att spelas ett otal gånger. Den har blivit pimpad av inga mindre än Team Hårdrock Crew som under vintern/våren har kustomiserat fartyget till vad den är idag. 357Hk och med insug av yttersta världsklass samt rostfria detaljer i högkvalitativt plåt så kommer han att dominera Vätterns skärgård.

Ratrik Nodin vill gärna kommentera förra helgens påhopp angående han och Data-Davvas syrra. -"Det hände ingenting jag åt nudlar med biffsmak", säger han. Kommer då osökt att tänka på de smaker som biff kan ha och samtidigt som jag får upp bilder i huvudet på Ratrik in action så lämnar jag den frågan.

Ett litet gaska upp dig meddelande till Syltburk som säger sig ha nått klimakteriet.

Häng inte läpp för att du får svettningar ibland. Var glad när det går tungt på jobbet!!

Dagens dänga: Five Finger Death Punch!!



Jag tänkte vi kunde grilla!!! Grilla!!

Puss

// Jonas Hirveläää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0