Vad hände egentligen?

Det går många rykten om vad som hände i Tecke Loves sommarstuga natten mellan den 19 och 20 juni. Meningarna går isär och jag ska för allas skull inte ta upp några smaskiga detaljer här. Men det är en del mindreåriga inblandade.

Istället ska jag ta upp ett grattiskort ur bakfickan och sjunga en trudelutt..

"Idag en kille vid namn Syltburk fyller år. Är han nöjd med presenter eller tar han vad han får?
Av mig får han en dikt, hoppas han gillar den på sikt.
Jag hoppas han en fin dag har haft, med mycket bullar och saft.
Kanske räcker det, kanske ej, han kanske vill att jag ska klä ut mig till tjej.
Inte flickvän men en vanlig väninna, utan springa, typ en som heter Inga.
Dock heter jag inte så, men det går nog bra ändå.
Alla tycker Syltburk är en härlig kille med hår på sin kropp, ibland även lite på sin sn*pp.
Men helst så vill han gå runt rakad, sin snus gillar han bäst bakad.
Nu vi skåla tillsammans i kör, ta det lungt med din buss när du är ute och kör".

Idag är det stor golftävling på Laxå GK. Jag kommer antagligen vinna prispengarna på 1 miljon. Hoppas!

Igår var jag och Tecke Love i Motala. Data-Davva skulle ha följt med egentligen men han var tvungen att handla mat. Jag tyckte synd om Tecke, som inte har så många kompisar, men blev även lite rörd över att han frågade mig om jag ville följa med och cruisa i 30km/h på en 70 väg i semestertrafiken. Så jag ställde självklart upp. Det är väl det man har kompisar till? Hoppas att Data-Davva fixar en bra present till Syltburk då det är hans tur att engagera sig lite!

Imorgon ska vi till Jäjd i E-tuna. Hoppas på soooool och nån fin uteservering. Där man kan zippa på lite Gin 'n' Juice!

Här kommer 2st grymma!!! sommarlåtar :P Kunde inte bestämma mig för en så ni får två!








Sköna beats :S

Nu får ni ha en riktigt stekig helg!!

// Jonas Hirveläääääääääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0