Sommar -09

Dags igen!!!

NU ska jag skriva ett par rader igen.

Sommaren har sprungit iväg med stormsteg. Vi har varit i Prag samt härjat i Harge en hel del.

Prag var hur bra som helst. MYCKET öl har det blivit och det med all rätt då en halvliter kostade runt 10kr.
Inga skandaler blev det heller ;).....Tecke Sladd hade tandvärk och ville helst umgås med sin vän sedan 10år tillbaka Data-Davva. Dom firade sitt 10-årsjubileum med pompa och ståt samt en droppe dompa.

Jag och Syltburk var dom enda som tömde våran Minibar på rummet :). Vi höll även på att stryka med i 2 olika taxifärder till flyget. Den sista var så otäck att Syltburk började se tillbaka på vad han hade åstadkommit här i livet samt hastigt börjat skriva på sina memoarer. " I huvudet på en Syltburk" skulle den visst heta. Han ville att Brad Pitt skulle gestalta honom om det var så att det skulle bli en film av boken. Jag tycker att Idol-Daniel skulle passa bättre ;) Och vi lyckades att översvämma ett badrum med en jacuzzi i.

Harge är vårat tillhåll sommartider. Syltburk har mått hur bra som helst där ute och kanske har hans sommarkatt något med det att göra...MJAU!!

Nu ser vi fram emot kräftskivan som komma skall :)

Kort och gott en bra sommar...


"Vi har alltid nog med tid om vi bara använder den rätt"

Nu väntar jag barra på en provtur i Späckets flashiga TrailBlazer!!

Puss gumman!!

// Jonas Hirvelääääääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0