Tittande Torsdag!

Har precis lunchat klart med Gurkan Si Haben och Syltburk som var här. Dom hälsade på en hårt slitande kille som egentligen inte hade tid, men vad gör man inte för sina polare.

Igår så blev det en onsdagsöl på O'learys och sedan på Pitchers. Där satt Grogghäxan och sänkte groggar till höger och vänster. Hon blev så full så hon visste inte vart hon var. Tecke Sladd, Majsa Brögren och Äventyrs-Robin tackade för sig tidigt på kvällen och gick hem till sig antar jag vet ju inte riktigt iofs. Tecke gick iaf hem det vet jag. Majsa hade även gjort något med håret. Syltburk och Gurkan Si Haben följde med gänget vidare mot Stömpis. Jag som är en ansvarsfull ung man gick och la mig.

Idag så blir det O'learys och sedan högklassig fotbollsunderhållning på Behrn Arena.

Idag spelar vi bästa låten just nu: Svennebanan!!



Forza svartvitt!!!

Glöm inte bort att det är V-Power dag på Shell / 7Eleven i Kumla!!

// Jonas Hirvelääää

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack för att du gör lite reklam åt oss, kan vi behöva=) men jävlar vad jag har sålt idag, helt ooootroligt=)

2009-04-23 @ 22:33:28
URL: http://elinbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0