Tillfällig Tisdag

Gårdagen kantades av skratt då vi sjöng låten från gårdagens blogg på jobbet. Humorn var så låg när jag stallde mig på en truck och skrek "I'm on a boat" och vart vi än gick så stod nån tex på en pall eller ett ställ och sjöng "I'm on a boat". Min typ av humor.

Annars så gick större delen av kvällen till att ta hand om en sjuk Tecke Sladd. Vad han har för sjukdom vill jag inte kommentera men det är inte den med knudor po min snålle. Jag lagade mat och det bjöds på soppa  (som sig bör när man är sjuk) och sen tvättade jag all hans tvätt, diskade, tvättade hans bil och strök hans skjortor. Men droppen som fick bägaren att rinna över var när han nyskiten och klar skrek FFFÄÄÄÄÄÄÄÄRRRRRDDDDIIIIIGGGGG!!!!!! från badrummet. Då fick det vara nog.  

Hoppas Tecke blir frisk till på torsdag då vi ska riva hans föräldrars stuga.

Gurkan Si Haben ska enligt säkra källor ha slagit Telias nya rekord och sålt hela 3st! telefoner på samma dag. Det tidigare rekordet som var 2st telefoner och hölls av en finnig 18åring som fortfarandet är i puberteten slogs alltså med 33% marginal. Hoppas att toppsäljaren Gurkan får ratta en ny XC60 till sommaren.

När vi ändå håller på med rekord så kan vi fortsätta med:

Majsa som har rekordet i att plugga mest.
Data-Davva som efter sin Amsterdam-vistelse har rekordet i att röka mest majja på en kvart.
Osynlighets-Stefan som har rekordet i att vara osynlig mest.
Kanna Kandersson har rekordet i att vara kåt längst.
Jobbar-Jensa som har rekordet i att ha ett krokigt finger längst.
Tecke Sladd som har rekordet i att skicka mest sms på en dag.
Äpplet-Ida som har rekordet i att supa flest dagar på en vecka.
Ryktet säger även att Diesel-Doris har sålt mest V-power i Sverige. Inte så konstigt iofs när Tecke Sladd måste tanka 2 ggr pga allt han spiller varje gång.

Listan kan göras längre men pga den limiterade tid som jag har avsatt för bloggande på arbetstid så måste jag avsluta för denna gång.

Nu kommer en låt till alla grabbar där ute som har problem med förtidig utlösning. (Syltburk, du vet vad jag menar)






I eftermiddag kan det bli kubb i s-parken...

// Jonas Hirvelääääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0